Inga hela skoldagar här inte.

Hejsanhoppsan!

Slutade typ 1 idag. Asså de är så jävla gött, gick typ inte en hel dag på förra veckan, och de får gärna fortsätta så denna. Iallafall gjorde vi prov sista lektionen, därför vi slutade tidigare. Jag, Filip och Katta tyckte vi hade pluggat på så bra, hela dagen typ, sen kommer vi in och får se provet. Jag kunde typ inte en enda fråga, men lyckades chansa någorlunda på dom flesta frågorna iallafall. Tror ändå inte de räcker för ett G. Förresten fick jag tillbaka NK provet, jag lyckades väl få ett G den här gången med, men de va nätt och jämnt även denna gång skrev han xD får nog plugga mer till nästa..

Nu lär jag väl hem och skriva klart yrkena om jag ska bli godkänd i arbetssätt och lärande. Vi är klara med den kursen nu så de är ju rätt gött, antar att de blir en ännu tråkigare nu men :p

Vi hörs, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0