hej och hejdå

tjenare. vaknade 1 eller nått, åkte och handlade, och nu sitter jag och väntar på cattis och elin. Vi ska äta tacos och sen vet jag inte vad vi ska göra mer. Men nått hittar vi säkert på.

Jag mår illa, men jag ska inte smitta dom, det lovar jag, det går nog över. Jag har feber, men den försvinner nog. Jag har INTE blivit hes som jag ville bli, det är så mysigt att va hes, typ. Jag har en stor godispåse i skåpet som antagligen kommer göra att jag mår ännu värre :s Eller, nej man blir nog bara glad av godis. Jag borde städa i mitt rum nu så man kommer in där, fast egentligen borde pappa göra det eftersom det är han som har lagt in allt inte jag.

Nu ska jag gå puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0