hej å hå, nu verkar jag grinigare än jag är :*

tjeeena, har fortfarande inte orkat ta upp böckerna och plugga, får bli när jag drar mig till sängen de. Tog mig nyss en dusch, annars har jag bara suttit här och varit sur för jag inte kommer in på bilddagboken. Fan va jag är sur jämt assÅ? :o

ja, jag har ju verklign så mkt att prata om right now.. nej just de, så lika bra jag lägger ner skiten. Aa just de, ja är sur ja. Byebye, kanske hörs

Just de, ja är sur på en till grej. Alla skitstövlar som säger att man är fjortis för man är blond och tror man vet saker. jag VET saker, och jag är bara blond till utseendet, vilket inte betyder att jag beter mig som en fjortis. Så käften. Förresten så hade jag hellre varit fjortis än från afpakistan eller va de heter och inte kunna prata.

Så då, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0