dryga flickor

Shoho. han inte med att blogga efter skolan, skulle ner på bandyn extra tidigt, eller ja, en halvtimme innan, så de vart lite stressigt. Är iallafall hemma nu, och fyfan va dyga dom är! Klagar dom inte på lagen så är det nån som inte vill ha väst på sig, står dom inte runt mig och pratar så skriker dom på varandra. Tog ju förfan en kvart innan dom fattade vilket lag dom skulle vara i. Eftersom jag är så blyg i vanliga fall är jag inte van att stå och skrika på folk, men har väl inget val med småglinen ;) haha nejdå Blir kanske bättre när Andreas kommer tillbaka, dom verkar ju ha lite mer respekt för han än för mig.. :( hhaha Nu blir de iallafall en dusch för mig, och sen typ tv i guess :P imorgon SKA jag göra klart yrkena... :$ skulle väl ha varit klart för nån månad sen. hejsvejs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0