shjklpoigufkydfx

Gaaah, så jävla trött på den här familjen att jag seriöst tror jag flyttar ut på trappen inatt. Fast de är kanske varmare i husvagnen men ...

Jaha, vad har josse gjort idag då?
Jo, hon har haft nån temadag i skolan, om sammarbete (stavas de med två m lr ett?). Fick typ lyfta varandra genom några hål i ett nät, bygga pussel och typ, följa john fast med ögonbindel. Höll på att frysa ihjäl, men dog inte, tur. Eller egentligen hade de väl inte gjort nått, för då hade jag sluppit komma hem till detta dårhus. :S De är bara Simon, min lilla älskling som är snäll, så de blir nog en promenad senare, typ rensa mitt jävla huvud från massa skit.

återkommer, lr nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0