nu är de väl typ svenska??

Hejsan hoppsan. Har våran tråkiga håltimme som vanligt på fredagar. Tror vi skulle gå hem tidigare om vi gjorde klart de vi skulle på svenskan nu, Lena är snäll hon ;) hihihi

Jahapp fredag va de ja, ingen aning om vad jag ska göra, typ se på idol med pappsen, hugo och beja. Fast jag är så jävla sugen på att spela bandy nu så kan ju fråga om hurgo kan dra upp granberg så vi kan spela ;) fan va kul :D Blir väl troligen inte så, men vafan, jag kan ju lyckas.
fan va jag svamlar.

Har iallafall gjort prov nyss. tror tyvärr inte det gick så bra, men de sa jag förra gången och klarade det ändå, så ja, vi hoppas på samma igen, HÅLL TUMMARNA, vill inte göra om :(
Ja de va väl allt jag hade nu.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0