bara för jag inte har nånting att göra...

... så gör jag detta!

för ett år sedan:

Hur gammal var du?
 15 år

Vilken klass gick du i? - smedbergsskolan 9c
Vad hade du för hårfärg? - blont

Hur lång var du? -  1.68, 1 cm kortare än idag

Vem var du kär i? - olyckligt, så de pratar vi inte om.

Hade du någon pojk/flickvän? - nej

Vad brukade du göra på fritiden? - spela fotboll antar jag

Hur såg du ut? - ungefär som nu.

Var allt bättre då? - nej

Skulle du vilja gå tillbaka dit?
 - absolut inte!


Har du förändrats? - Ja, inte utséendet, men annars.

Nu:

Hur gammal är du? - 16

Vilken klass går du i? -  Vuc BF09

Vad har du för hårfärg? - Blont

Hur lång är du? - 1.69

Har du någon pojk/flickvän? - ja

Vad brukar du göra på fritiden? - eftersom fotbollen är slut så gör jag väl inget annat än datorn och kompisar, och ibland andreas.

Vilka umgås du med? - amanda,mickis,andreas,amanda,cattis typ

Hur ser du ut? - blond, blå ögon, vet inte hur jag ska förklara?

Har du..

Kysst någon? - ja

Sovit brevid någon av samma kön? - ja

Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja 

Slagit ner någon?
 - hehe inte direkt ;)

Ljugit för en bra vän? - ja..

Svikit någon? - ja, antar de

Fuskat på prov/läxförhör? - ja

Blivit kallad Bögjävel? - inte som jag kommer ihåg xD

Kallat någon Bögjävel? - kan hända

Druckit alkohol? - ja


Vem:


Skrev du senast till på msn? - kommer inte ihåg, inte varit in sen igår.

Kramade du senast? - om man kan kalla det jag mickis och amanda gjorde idag för kram, så va de nog dom ;)

Kan du lita på till 100%? - mickis&amanda cattis&elin

Är den finaste personen som finns?
 - i sättet då eller? I såna fall är de nog ellen

Vill du vara med just nu? - vill att mickis kommer!

Ringde dig senast? - amanda :)

Skickade ett sms till dig senast? - cattis

Skickade du ett sms till senast? - cattis


Vad:

Drack du senast? - mjölk

Köpte du senast? - en hallonsoda och en cola åt mickis, jag är så snäll alltså :*

Gjorde du igår? - va i skolan, solade, pluggade och sov typ :)

Ska du göra imorgon? - myskväll med cattis och elin :)

Vill du göra just nu? - leka med mickis ;)

Åt du senast? - kyckling och pasta, som JAG har gjort ;)

Är närmast dig som är rosa? - modemet


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu
 - ja, de kan man nog säga.

Du har sårat nån så de börjat gråta - tyvärr

Nån har sårat dig så du börjat gråta -  ja!

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej

Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej

Du har haft ett förhållande som varade över två år
 - nej

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja

Jag har smygit ut utan lov - nej

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja

Jag har en hemlighet som ingen vet - ja

Jag har fuskat i ett spel -  det gör jag alltid

Jag har struntat i ett prov - ja


DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - ja

Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden - de beror på,

Jag kan inte svälja piller - jo, lätt som en plätt ;)

Jag har tagit mediciner mot depression - nej

Jag har anorexi och/eller bulimi - nej

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nej, sover jag länge så behöver jag det!

Jag har vaknat gråtande - nej

jag har somnat gråtande - Ja



DÖDEN

Jag hatar begravningar - inte varit på nån med någon som stått särskilt nära, men de är väl inte så kul såklart

Jag har sett någon dö - nej!

Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja

Någon nära till mig har begått självmord - nej


Kommentarer
Postat av: malin

du kan alltid lita på mig !

2009-10-23 @ 19:40:47
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/
Postat av: ellen

josefine, du är den finaste människan :D <3

2009-10-29 @ 16:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0