fyfan så arg jag är ;)

Sitter på engelska nu. För några minuter sedan var jag så arg att jag hade kunna hävt ur mig vad som helst, men har väl lugnat ner mig nu. Nej verkligen inte likt mig att bli sur, men asså, hon är ju dum i huvudet. Jag sa att jag hade skickat det där dom nya zeeland, men nej de hade jag tydligen inte. Och jag fortsatte tjata om att jag hade gjort de. Då vart hon sur och frågade varför hon skulle tro på mig ?!  :O Hallå?? varför skulle hon inte tro på mig? jag har väl inte ljugit för henne :s jaja, nu är de lugnt iallafall, och nu slutar vi alldeles strax ;p Då blir de mat, lasagne, mums :* Sen ska vi ut på picknick med gympan, hahaha jani.

Idag är de ju bandy, så hinner väl troligen inte skriva när jag kommer hem :P Sen ska jag sola, så de blir efter det. Så ni får klara er ett bra tag utan josse ;) 

Ha de bra så länge gullungar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0