sen uppdatering idag

halloj bloggen.
Tänker berätta om gårdagen först. bandyn gick bra, vi körde typ hinderbana som uppvärmning, sen spelade vi bara eftersom alla ville de. Efter kom iallafall amanda och mötte mig, så då vart de hejdå till andreas, och vi drog till selins. Köpte pizza och amanda sprang och köpte lite gött också, sen hem och mysa i husvagnen. (nej vi är inga luffare!)  Vart 1 ½ skräckis, och sen wildchild och tp lite av mammamia. AMANDA HADE INTE SETT MAMMA MIA! :O fast de har hon nog inte nu heller för vi somna. Men iallafall vart de nog mest singstar. Vi hade tänkt ta oss till kyrkogården också, för sånt är tydligen roligt, men de sket vi i, för vi va för rädda ;) haha

Idag har jag vart till Andreas och sagt hejdå till han, för han åker till stockholm idag :/ Träffade iallafall sandra efter, satte oss och vänta på bussen som amanda kom med. Vi har inte gjort så mkt, skulle väl ha färgat håret på amanda, men ha rinte hunnit med de. Dom håller typ på och driver med massa folk på nått sånt här community eller vafan de heter.
fast nu åker sandra hem, så jag och amanda ska väl sova snart, not. Nej, men jag vet inte vad vi ska hitta på. Ska väl käka upp min pizzasallad iallafall.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0