Bandyn gick väl bra tillslut!

hejsanhejsan. Nu är jag hemma från bandyn, och hur de gick kan man väl förklara på olika sätt. Först kom vi inte in i gympasalen över huvud taget så alla fick stå utanför och vänta till det tillslut kom nån annan och låste upp. När vi väl hade kommit in hade vi inte rätt nycklar till skåpen heller, så mamma fick åka iväg och leta, hon hitta dom väl tillslut. Tror ändå inte klockan hann bli så mycket innan vi satt igång :) Dom fick iallafall spela spökboll som uppvärmning, sen vart de bandy direkt, för annars hade vi inte hunnit. Dom va iallafall 20 stycken! :O Fick en chock när jag kom dit och alla stod utanför, och nästa gång skulle det troligen komma ännu fler, hoppas dom som var där idag blir kvar också :) Förresten fick jag hjälp av andreas, tror han skulle va med nästa gång också, de är bra de :D

Nej vet ni, nu måste jag faktiskt mata lillasyrran så mamma får rusa runt byn. pisspiss

Kommentarer
Postat av: amanda

snällt av andreas :)

ja är gärna med någon gång också :D

2009-10-07 @ 20:52:03
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0