babysitter

Good morning! vart vaken sen 9. eller egentligen hela natten för jag har fan inte sovit nånting inatt heller. Har legat och vritt mig hela natten, och andreas somna direkt han la sig så då vart de ännu svårare att somna, men ja jag får lägga mig tidigt ikväll.
Nu är jag iallafall barnvakt. Mamma har åkt och klippt sig, men hon är nog tillbaka snart, så då får jag lov att göra klart engelskan som skulle skickas in i morgon. Jobbigt! eftersom jag typ inte har kommit någonstans :/
Ja, sen vet jag inte vad jag ska hitta på, vi skulle ju ha en tjejkväll jag, amanda, mickis och ida, men när det blir har vi inte planerat, så de kan ju bli när som helst. Ska väl iallafall försöka fixa innan helgen?? :)

Nej, ska väl ta hand om Freja nu, så hon inte river stället ;) (ingen risk eftersom hon sitter så snällt och ser på nalle puh :p)

ha de bra! :*


Kommentarer
Postat av: malin

varför får jag aldrig vara med när ni hittar på ngt sånt ? :(

2009-10-12 @ 11:13:43
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0