Sovdag!

Ja nu har jag sovit bort en hel dag. Känns inte så bra för hade behövt göra klart lite saker, bla min YRKEN! Det var typ hundra år sen dom skulle vara klara. Imorgon lär jag nog inte hinna p.ga bandyn, så de blir nog inte förs torsdag och då har jag mitt utvecklingsamtal, skulle ju helst ha varit klar innan :S Jag orkar verkligen inte nu :(

Ja, som ni hörde har jag ju bara sovit så de har inte hänt särskilt mycket, ska snart upp och se på andra avenyn med syrran. De är så jävla kasst, men eftersom jag har följt det så länge kan jag inte låta bli att kolla.
Och just de, inga bilder kom det idag heller :S Det är så drygt när de tar så lång tid ju!

Annars blir de väl godnatt snart, hoppas jag är pigg för skola i morgon ;)


Kommentarer
Postat av: amanda

de gör vi :D

2009-11-04 @ 19:36:08
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0