skolarbete eller roa sig?

hehe vart ingen promenad till skolan, kommer ändå inte göra nå matte i helgen är jag rätt säker på ;p Och både freja och simon följde med Roger till Björbo, jag går fan inte själv :)
Inge sola blir de ikväll heller, vill inte gå sit själv, och mamma slutar inte förs 6 nån gång :/ Amanda skit för i helvete i skolsköterskan, du kan ju inte bli en blekfis! ;)

Eftersom de inte blir matte ska jag nog vara lite duktig och rätta min novellanalys, den va tydligen inte så bra, eftersom jag fick 18 komentarer, hahah jag som tyckte de gick bra ;p eller så gör jag något annat, som typ photoshop. Ja, photoshop blire ;) haha




Kommentarer
Postat av: amanda

haha jo nog ska jag solat allt :D ( tror jag ;) )

2009-11-27 @ 16:58:57
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: eeemmalinnea

sv ; varsegod :) är allt bra med dig ?

2009-11-27 @ 20:43:16
URL: http://eeemmalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0