Min syster är proffs på att prata i sömnen!

Ursäkta dålig uppdatering idag, men har inte hunnit. Oj, de va länge sedan jag inte hann med det ja, första gången på länge som jag faktiskt gjort nånting...

bandyn gick inte så bra. Massa strul om vad dom skulle göra, eftersom jag inte hade nån fotboll med mig. Och dom vill ju tydligen inte spela bandy hela tiden. Men de vart väl lite spökboll efter att samantah tillslut sprang hem och hämtade en boll, sen vart de fotboll.
Efter följde jag med Andreas hem en vända.

Nu har jag precis lagt mig, eller ja, typ lagt mig, hemma hos farmor. Beja ligger brevid och pratar i sömnen, nyss sa hon "kom igen nu farmor"! Sen slog hon upp ögon och fråga mig vad hon sa, för hon såg att jag kollade på henne, jag skráttade bara åt henne för jag trodde hon sov, sen börja hon peka på datorn och sa att hon bara skulle hjälpa mig med boken. Fast sen kom hon på att hon hade sagt fel och vände sig åt andra hållet, så ja, nu har hon slockat tror jag. De ska jag också göra. 

Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Jennie

tack, men tyvärr har jag redan fått den frågan :P

men jag kan svara redan nu att om du ska följa en serie, måste du se alla avsnitten från början tyvärr.. såsom gossip girl, grey´s anatomy etc.

2009-11-11 @ 22:57:49
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

jo, men då förstår man ju ingenting. jag hade i alla fall velat se alla avsnitten ;)

2009-11-11 @ 23:05:21
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0