ledsen för lite och sen uppdatering!

Det vart lite sen bloggning idag, men har inte riktigt hunnit hem. När vi slutade åkte jag hem, tänkte äta, men fick väl inge mat. Så jag åkte till konsum och mötte malin, köpte hårfärg och hem till henne och färga. Otroligt nog missa jag ingenting :p Sen cyklade jag iallafall hem och åt en pannkaka, haha jag har fortfarande inte fått tillbaka aptiten sen helgen tydligen. Ja, sen åkte jag till Andreas :)  Han är äntligen hemma från Gotland/stockholm hela faderullan, och vi hade mysigt.
Nu har jag precis kommit hem, och jag är vrålhungrig och MÅSTE in i duschen så som jag ser ut. Så ja, aptiten har väl kommit nu :P

Imorgon vet jag inte riktigt hur jag gör med skolan, mår inte jättebra, men skulle väl säkert klara av en dag där, men jaja, vi får se, alltid gött och sova ;)

Godnatt på er, och i morrgon kommer bilder.

Kommentarer
Postat av: malin

tack så mkt för hjälpen Josse :D <333

2009-11-03 @ 12:22:42
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0