långt inlägg, men ni orkar ;)

Idag är de onsdag och jag har som vanligt varit på bandy ;) Gick rätt bra idag, fick skrika några gånger innan dom lyssnar, men tillslut fick jag till och med Awin att vara lite positiv ;) de ni! Ja de vart iallafall mest bandy, men även lite spökboll och evighetsstafett. De är väl meningen att dom ska få bestämma lite själva så.
Annars har jag väl kommit hem, käkat, och kollar bonde söker fru. Blir tokig på Roger, men vafan, jag tror alla som heter Roger är lika jobbiga :D

Imorgon ska jag iallafall ta den där förbannade sprutan, är fan nervös, för jag har hela tiden kännt på mig att de ska blå nå skit OM jag tar den, typ större risk att bli sjuk då, men vi får väl se. Dör ja så dör ja, de gör inget ;)
Lika som de där med att jorden går under 2012, de gör väl inget, då dör ju iallafall alla santidigt så ingen behöver sakna nån, sa min smarta kompis mickis idag. härligt där bruden! ;D

Thja, nu vette sjutton vad jag ska hitta på, skulle vart till mickis och sovit hos henne för hon skulle va själv, men svek henne för jag va för lat. taskigt asså.

Bara för och göra nånting annorlunda så ska ni får se min sexiga dagens outfit ;) haha jag har seriöst alla mina jeans hos pappa :(



Jag efter sprutan kanske.


Kommentarer
Postat av: amanda

de gör visst nått om du dör!!!! de ska du inte, å de kommer du inte göra heller :)

2009-11-18 @ 22:00:36
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0