Jag är inte så oteknisk kanske :D

Ojojoj så duktig. Har lyckats plocka isär den stationära datorn, tagit in den i mitt rum från hallen och satt alla sladdar på rätt plats! :D Det ni! haha
Så ja, nu ska jag bara fixa spotify och nånting mer, så är väl allt som de ska. Utom en sak. När jag är inne på min användare på datorn går det inte att logga in på msn för man behöver tydligen det allra nyaste. När jag sen ska installera det så måste man vara inne på administratören (hhaha, heter det så?? Iallafall den som är den första och riktiga användaren.) för att kunna installera. Ja, då loggar jag in där, och då funkar inte internet på den! :S Frustrerande, ja! Men hoppas väl det löser sig på något vis. Han den där dataexperten som mamma och dom har haft hit ett antal gånger får väl fixa de :p

Vet fortfarande inte vad som händer idag ??

puss

Kommentarer
Postat av: amanda

så du fick ta in den på rummet iaf. :D

2009-11-07 @ 16:51:42
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0