Hockeymyys

Vart hockey med mickis en vända, men de va så jävla kallt, så vi såg bara en period ;) Gick hem och såg på idol istället. Mariette är fan grym. Och de va så jävla bra att de va erik och reza i duellen. Nästa gång åker fan erik, eller tove. Mariette ska vinna! :D

Imorgon ska jag sova lääääänge, nice, sen ska jag va med cattis, pappa har lovat tacos, så hoppas hon kommer till mig ;) haha

Men tror nästan de får bli natta för mig nu. Kolla igenom bdb kanske, facebook dampar bara för mig hela tiden :P

puss och godnatt sköningar

Kommentarer
Postat av: amanda

du tror att erik kommer åka va :)

2009-11-21 @ 09:23:48
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: amanda

ja men de var säkert så att vi som hejar på erik trodde att äh klart han är säker, alla kommer rösta på han ändå. men sen när dom insåg att han hängde lös så kommer de nog aldrig ske igen serru ;)

ja rösta iaf. 2 ggr hihi :D

2009-11-21 @ 13:29:29
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: Anders Gustavsson/ Anders890630 på kamrat :)

jag tycker samma :) hejar också på Mariette :) hon är bäst :D

2009-11-22 @ 00:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0