Godmorgon

Mm, verkligen dags att vakna. Gick upp för en halvtimme sedan, fast va iofs uppe i morse ett tag. Strutade i skolan, för har både feber och är stel i hela kroppen. vakna med 37,8 och nu har de stigit till 38, men jag klarar mig bra, känner inte ens att jag har de. Sen har ja inte sovit särskilt mycket inatt heller, eftersom jag inte kan ligga på den sidan jag brukar. Skit samma, drar nog på hockey ikväll om mickis inte ska se på idol hon också :) Myjsigt ;p

Annars är de väl fredag och dags att dra till pappsen. Tråkigt, men vill ändå träffa han nu, va fan längesen. De jobbiga är att jag vet att han ska prata med mig om förra helgen, kuligt.

Skriver sen! :)


Säger ju de, snart ser ja ut som han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0