de kliar i fingrarna

haha jag kan inte låta bli att blogga, så nu blir det ett inlägg ändå :)

Igår hade jag mitt samtal i skolan. Gick ju fan bra, inget dåligt faktiskt, mer än "delta i diskusioner" vilket jag har hört varje år, och det verkar ju inte bli nå bättre, så så är de. Som sagt va de ju inge dåligt, så till och med magnus hade skrivit att jag jobbade bra!!! hahha

Efter samtalet gick jag med, bråka med mamm hela kvällen, och halv 11 (!) gick jag till andreas. Sov där i natt. har väl fått höra från mamma att jag får sova där även under veckorna om jag sköter skolan, alltså kommer dit i tid. Det gjorde jag tyvärr inte. hans klocka ringde 6 eftersom han skulle jobba, men varken jag eller han gick upp så vi låg kvar till halv 11. de va nice ;) Och enlig Janine gjorde det inte så mycket för jag jobbade på så bra annars ;) jag är ingen dum blondin :*

Ikväll skulle vi ha varit till Filip, men det verkar som det blev inställt. Skönt egentligen för jag vill bara ligga hemma och se på idol, fast inte med mamma dock.. Skulle vart hos pappa själv med Hugo, men de sket sig för då har jag inge skjuts till vansbro om dagarna, och han hade hockey. förresten kan ju ingen av oss laga mat så då lär vi ju svälta ihäl.

Men nu ni, nu ska jag upp till stationära dator och fixa ;) vad kan det bli då???


julklappar kanske??


puss josseeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0