Seriepremiär !!!

Vi vann med 8-0 över våmhus!! Dom åkte på däng, precis som jag sa :D haha
Andra halvlek spela jag dåligare än jag gjort nångång, det kan jag lova. Första kändes iallfall ganska bra, men sen vet jag inte vad som hände. Jag vart slut efter att ha tagit ett springsteg, i första var jag knappt slut alls. Sen fick jag solen i ögonen och huvudverk, men jaja, dom andra spelade bra och gjorde mål så det var ju tur.
På tisdag ska Amanda med på träningen, får se om hon trivs :)

Nyss sprang jag ner och sköljde ur hårfärgen ur håret, så jag antar att hårbotten är blond igen, jag har faktiskt inte kollat i spegeln än, hehe

Nån hade roligt och satt en tejpbit på vattenkran i badrummet, så när jag stod och gjorde mig i ordning och skulle dra på vattnet så var hela jag genomblöt... jag vet fortfarande inte om det var Hugo eller Elvira, men vem det än var så ska den som gjorde det få stryk!!!! ahah

Åh, vad nervös jag vart helt plötsligt.. Alla rester som ska göras MÅSTE vara klara den här veckan... Jag har ju inte lite, så nu blir det pluggapluggaplugga, det känner man ju verkligen för.
Jag ångrar så jäkla mycket att jag inte har pluggat hela terminen, bara liksom försökt att läsa på istället för att bara sitta framför datorn eller nått annat. Hade jag fått börja om 7an, (vilket jag aldrig nånsin skulle göra dåda, men) så skulle seriöst jobba på redan från början. Vem som helst skulle få kalla mig plugghäst, men har man betygen så har man ju faktiskt chansen att komma in på det man vill senare. Annars lär man slita ihjäl sig nu på slutet precis som jag...

nej vet ni vad, nu vart jag trött, måste äta, sen sova.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0