Tålamod

Sitter och dregglar över Troy i high school musical som går på tvn, han är för het för att vara med i filmer, man svimmar ju bara man ser han...

Ja hur som helst kom jag att tänka på en sak, en sak som man borde veta om mig är att jag har ett otroligt dåligt tålamod. Om nån vill försöka hjälpa mig att bli bättre på nånting så blir jag oftast sur efter bara några minuter om jag inte klarar det direkt. Mamma skulle nämligen hjälpa mig att slå iväg en boll med ett brännbollsträ på nått konstigt vis, och ja, jag kunde inte direkt... För att slippa vara hemma och vara sur gick jag iväg med Simon runt byn och då tänkte jag lite på det här. Jag spelar ju fotboll, och på träningarna så är det ju så att man ska lära sig saker, tränarna är där för att hjälpa oss att bli bättre. Det är ju otroligt konstigt att jag inte blir förbannad på dom som alltid ska visa hur man ska göra, för det är ju inte alltid jag lyckas med det? Varför blir jag inte arg på dom? Det är ju bra att jag inte blir det, men hur kommer det sig liksom...
Hur mycket jag än vill så kan jag inte ändra det, man försöker att lugna ner sig och liksom inte hettsa upp sig, men de är ju totalt omöligt, de går inte.
Äsch, jag vet inte riktigt vad jag kan säga om de egentligen, jag suger ju på sånt här..

Nu ska jag ta och kolla på melodifestivalen, eller först örådet i robinson och sen melodifestivalen, hejja malena :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0