Amanda är ett johan palm freak.

Nu ni är det dags för bloggning igen. Det känns som de var ett tag sedan.
Som sagt var jag ju iväg till gävle igå och kolla på Johan Palm. Ja gapskratta seriöst när han kom upp på scen, medans alla andra emo:n och hippies + amanda skrek så att trumhinnorna sprack (okej, amanda skrek inte). han prata så, jag jag vet inte vad man ska kalla det, men kul lär han då. Först kom iallfall hans bror och nån mer som jobbade där eller vad man ska säga in, och då började alla att skrika. Asså, han och Johan var så grymt lika, så alla tog fel på dom typ. De var inte många skillnader iallfall.
Lyssnade iallfall på han, och amanda skulle upp och få skivan signerad. Jag fick stå och tjata på henne att hon skulle krama han där uppe, för hon skulle ångra sig om hon inte gjorde. Och tillslut fick jag henne att fatta det, så hon gick upp på scen, han skrev och hon frågade om hon kunde få en kram och hon fick såklart det.
Hon vart helt tårögd, eller ja, tårarna rann, hon grina. Nu ska hon visst ut på turné i sommar, så JA, man kan bli besatt av en idol...




Ja, vi shoppade lite också. Men inte hittade jag nån klänning inte. Letade i varenda jäkla affär flera gånger, men jag hittade fan inte en enda som passa. Så nästa helg blir de antagligen borlänge, hoppas jag hittar en där istället.
Hittade iallfall ett par jeans som jag ska ha till furuvik. Ska fixa en tunika också. Tänker inte direkt dra på mig något överdrivet fint då. 
Vi får la se vad de blir :)

Tänker ladda upp lit merbilder från johanpalm sen, men orkar inte lägga upp dom nu.
nu drar jag ner till konsum och handlar.
pussipuss

Kommentarer
Postat av: amandaN

man kan bli besatt i EMD! inte i johan palm! XDDDDDDD HAHAH

2009-05-25 @ 21:04:46
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0