I´m done :D

Nu är jag klar ! :D Okej, klar och klar, jag har ju fn grejen kvar, men vi har en lektion i morgon, så de gäller väl att jobba stenhårt på den, sen har man ju raster liksom ;p Hoppas man kan få på sig tills på måndag, de kan jag behöva. Ja just ja, jag har ju hemkunskapen kvar också, men det är ju iallfall lite kul så det ska väl gå fort :) De kan jag fixa nu.

iallfall, jag och beja var ensamma hemma efter skolan, och mamma hade inte lagat mat till oss, så ja, hon får liksom räkna med att allt gott försvinner... heh VI käka glass och pannacotta (igen!) och kakor och massa gott, men det nå mat vart de inte. Men nu är jag skapligt hungrig, så jag kanske borde gå ner och äta nånting? höhö

jahopp, sen var det nationella i kemi i morgon också, kommer det gå åt skogen eller? Ska göra en labb, så det kan man ju liksom räkna med, att det går åt skogen alltså. Men eftersom det inte kommer att påverka betygen så är jag inte så orolig.
Hade nationella muntligt i matte idag, och ja, det gick väl inte så jäkla bra, men jag hade ju G på dom förra delarna redan, så då kan det ju knappast ha gjort nånting? Eller ?

nej, nu blir det nog mat för min del, känner mig så duktig som faktiskt för en gångs skull har gjort nånting när jag sagt det :)

Puss ♣

Kommentarer
Postat av: amandaN

jo vi tar i grönalid ist. för saltvik, orkar inte ta mig ner på byn xD haha. :)

2009-05-20 @ 16:00:51
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0