Fotboll i lokparken

jahaja, nu är jag hemma igen. Var so sagt iväg till lokparken på fotboll. Kom inte så många från vårt lag, men de va en himla massa andra där. Vi träna skapligt länge iallfall. Typ 2 ½ timme. fast de vart mest spel. För alla dom som stod brevid ville spela mot oss äppelboare. ja, storstryk fick vi ju ... hehe de var kul ett tag, men efter ett tag så fick jag så grymt ont i bena att jag trodde jag skulle gå av, de gick liksom inte att stå still, och samtidigt inte att springa, så de var skapligt drygt.
ja, jag är iallfall hemma nu. Och jag tänker då inte gå iväg till ängarna nu... Nej, jag får hitta på nånting lite vettigare imorgon. Jag har fan suttit hemma hela dagen idag, mer än när jag var iväg till lokparken... Så ja, imorgon blir de läxa och nånting kul !

Förresten, mina tangenter är helt slut, vissa måste man trycka som en tok på föratt få fram en bokstav, så som ni kanske har märkt saknas det bokstäve lite då och då. Men ja, det gör inte så mycket, bara inte alla blir lika :P

ja, jag har väl inte så mycket nu heller, vi hörs!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0