Pannacotta, mums

Jag fick inga räkmackor (såklart liksom), men istället så gjorde vi pannacotta. de var lika gott som man trodde de skulle vara! Mums! Med jordgubbar och bananer uppepå, som sagt, mums :D

Jag har inte gjort ett skit idag, helt värdelöst. Jag kanske har fastnat i soffan? Har då inte rest mig på ett bra tag nu iallfall. Men det är träning i morgon så jag får springa på då ist. Sen har jag och Amanda bestämmt att vi ska ut och springa, för det kan ju som sagt behövas i mitt tillstånd ;)

Vad ska jag göra nu då? Ingen aning, men de får då inte vara långt kvar till läggdags iallfall, så de är bäst jag säger godnatt !

godnatt och sov gott :*




Kommentarer
Postat av: amandaN

kan nog behövas i mitt tillstånd också ;) haha..



nej de såg inte ett dugg gott ut va ;)

2009-05-18 @ 23:17:09
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: amandaN

ja de är de :D ska vi springa direkt efter skolan ? :)

2009-05-19 @ 16:26:45
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0