Om mina rester, väldigt intressant jag vet...

idag måste jag plugga. Marit var på oss idag och sa att vi som hade rester hade bara denna vecka och nästa på oss att göra klart dom. Så jag lär väl sätta igång.

* fysik omprov, atomfysik
* fysik rest, flygets historia
* kemihemtenta, som jag faktiskt vet att jag har lämnat, men hon vet inte vart den är och då säger hon att jag inte har lämnat...
* so, första världskriget komplitering, existensiella frågor.

ja, det är väl vad jag har, plus att vi ju får nya grejer att göra hela tiden, hoppas verkligen jag hinner.

Nu ska jag börja.

puss



 

Grattis Malin som fyller 16 år idag :D
(jag vet, helt underbar bild...)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0