lite uppdatering om allt och inget


Skrev inte igår. Alldeles för mycket plugg, men det fixar sig tillslut hoppas jag. Vart klar med hemtentan i kemi idag, och hittade det där provet där jag hade en fråga jag skulle svara på för att få G. Så nu är jag klar med kemin och fysiken. Det betyder att det bara är so kvar. men det ska nog gå bra.

iallfall hade vi världens roligaste träning igår. Eller ja, den va kul och lärorik iallfall :) Vi hade A-lagets tränare och han var verkligen skitbra.
Sen var amanda med, och hon tyckte det var riktigt roligt så hon ska med i morgon igen :) det är skönt, för då slipper jag vara ensam 93a.

idag känns det som det har varit en bra dag. Egentligen har det väl inte varit nått speciellt, men ändå bra. Fick tillbaka engelskaprovet och fick G+++, visst blir man lite irriterad eftersom jag inte tycker man ska få så många +. Då kan man ju lika gjärna få VG ist, men nejdå ..
Ja, sen resterna, känns bra att bli klar med nånting, så då antar jag att man blir glad, hehe

Ja, sen hade ju pojkarna match, men allvarligt talat var det inte mycket att se. vart tillsut 2-2, men matchen var ändå tråkig att se.

ja, nu kom det ju iallfall en liten uppdatering, både från igår och idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0