Lady´s night

godmorgon gott folk !
Vi är rdan vakna otroligt nog. Mickis och Amanda sov ju kvar här i natt som sagt för länge sedan. Vi gjorde en comeback och hade en myskväl med pizza, godis och skräckfilm. Amanda var ju lite för feg så hon ville inte kolla, och jag och Mickis var lite för trötta så vi bytte till en annan film som inte var så läskig. Ja, sen gjorde vi ju en del misstag också, eller jag iallfall. Vi har klippt lugg på varandra, men räkna inte med att den kommer visas på mig, kanske inte på dom andra heller... haha
senare idag är det seriestart mot våmhus. Stryk ska dom få ;D Sen ska jag köpa hårfärg och färga bort utväxten, kanske göra slingor i underhåret också, får se om pengarna räcker...

jaja, förresten så var vi ju och spelade fotboll igår också. Massa kompisar till Hugo och sandra, felicia och amanda. De var roligt och jävligt jobbigt. Och lite näsblod ;D Jag tror jag har vrickat näsan, om nu det går... haha

jaja, nu har jag iallfall skrivit, gjorde ju inte det på hela dagen igår och typ ingenting i fredags heller. jag skriver mer sen när brudarna har åkt hem eller efter matchen. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0