Johan Palm överallt! :o

Men shit va de är johan palm överallt... :o
tusen mail om johan palm, i tidningen står de om johan palm, tusen stycken lägger upp bilder på han, jag ska och kolla på han i morgon, han tar över världen! fyfan! haha

Snart åker jag till Äppelbo. Sover hos kusin inatt, för imorgon blir de som sagt valbo. kanske hinner hitta en klänning, fast de beror ju på om dom ska shoppa. Annars får jag åka till borlänge nästa helg, och då vill jag ha sällskap, så hör av er!

Ska försöka få i mig lite mat, sen ska jag väl åka. Fast jag måste vänta på mamma också, hon lär komma med pengar. Vi får se vad klockan blir, men jag vill dit nu! :P

Ja, de blir nog inge mer uppdatering idag, så vi hörs i morgon kväll :) 
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0