Jag sket i fotbollen

Sitter fortfarande hemma. Kom inte iväg till lokparken, utan vi åkte till pappa nästan direkt efter att jag hade skrivit. Så ja, tyvärr sitter jag hemma vid pappa. De är ju så jäkla långt till vansbro, eller okej, hehe 7 km, men de är nog lånt för mig som inte ens har moped. Men jag klarar mig som valigt :D

Jag skulle ju sy en kjol igår, men jag kom på att jag hade byxorna jag skulle sy av vid pappa, så de gick j inte, så tänkte vänta tills idag, men kom på att jag ite har nån symaskin här ... -.-
Får ta med de till farmor i morgon och sy där, hon kan säkert hjälpa mig lite då också :)

Nu har pappa lagat kyckling och ris, så ska ta och äta lite.

Puss

Kommentarer
Postat av: amandaN

hehe okej :P

2009-05-22 @ 21:50:34
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0