Jag hatar åska :(

Jag hatar åska !! :(

Träningen idag var rolig, fast vi träna inte särskilt länge. Innan vi gick ut så var a-lagets tränare och visade oss nånting om hur vi skulle spela. Jag förstog väl rätt mycket i början, men sen konsentrerade jag mig mest på hur många gånger han sa tjejer... haha jaja, det kan vara riktigt bra att veta, så jag tror han skulle komma och prata med oss igen så vi verkligen får in det i huvudet. Det kan j behövas några gånger för att vi ska få in det... haha inget elekt flickor ;)

Iallafall så åskade,blixtrade och haglade det när vi klev av bussen i äppelbo, det var så att man flög med vinden för att man inte var beredd, men vi lyckades ta oss in i klubbstugan, phu vilken tur ;D haha

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller jo, sova såklart...
Men i morgon är det iallfall det årliga pepés prinsesstävling och mimtävling, så jag ska dit med kära malin och kanske stamslickis. Stamslickis är Mickis, men nu har hon bytt smeknamn, de passar henne utmärkt :D

nej godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: amandaN

heheh bra de ^^

jag kan va med, men jag tittar inte på nån skräckfilm :D ;)

2009-05-07 @ 23:14:46
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: amandaN

hehe okej ^^



kul med fotboll imorn btw! :D

2009-05-08 @ 21:58:34
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: Ida Windahl

SV: Jo ja vet :/. Det är normalt i Mozilla Firefox och Google Chrome. Men i Internet Explorer så funkar det inte alls :/

2009-05-09 @ 18:06:29
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0