jag är glad :D

Jag har klarat nationella i matte. det kom som en chock, men jag har faktiskt redan hunnit skrapa ihop så jag har fått g. Det känns riktigt bra, för jag var ju totalt säker på att jag aldrig skulle klara det. Nu är det bara muntliga kvar, och det känns ju inte som att det kommer gå sådär jättebra, men nu spelar det ju inte så jätte stor roll...
Dagen idag ha varit jättebra, skojat en massa, seriöst haha
Och i morse var vi till brandstation och lyssnade på några som skulle prata, inte så gör intressant, men jag skulle ändå vilja vara brandman, haha :p

Jag skriver mer sen, för nu ska jag på träning igen.
:*

Kommentarer
Postat av: amandaN

men jag får så ont i magen av sånna filmer :(( usch.

asså nej, jag klarar de inte.. jag är så rädd efteråt också :/



vi ser en komedi ist. ftw ;)







btw, jag klarade också nationella provet i matte :DD

hejja oss :D

2009-05-07 @ 20:12:17
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0