Hårfärgstokig


Nu har jag färgat ännu en gång
 (jag vet att det blir ofta, men nu ska jag ge mig)

Cattis hjälpte mig att färga håret igår kväll, sen blev hon kvar här också. så vi gjorde varma mackor och spelade kort med Elvira. De var mysigt.
Ja, sen i morse så skulle hon ta bussen hem till nås igen, och vi kollade på datorn igår innan vi la oss vilken tid den skulle gå, och de stog 11:40. Men nejdå, de kom ingen buss inte, så vi fick stå och vänta på hennes mamma som fick hämta henne och hon var så seg så jag missa hela hugos match. Skit också.

ikväll vet jag inte vad jag ska göra. antingen är jag kvar hemma, eller så åker jag till cattis, men jag har ju match imorgon så jag är hon helst hemma. Vi får väl se hur det blir.

Puss

Kommentarer
Postat av: amandaN

ska du? :D

hur mycket pengar fick du ihop förra året ? ^^

2009-05-16 @ 18:11:43
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0