Fredag och bytesdag

Hm, de var inte så intressant de där med kristi... Men nu vet jag iallfall vad det är.

idag är det fredag och jag ska hem till pappa. Så jäkla tråkigt att byta vecka på en fredag, men vi får väl se om vi möjligen kan ändra det, hoppas de.  och vad ska jag hitta på i Duvnäs då? 7 km från alla andra.. Vi får väl se, devat ju ingen match iallfall, och de är ju inte sådär grymt varmt ute heller. Men nånting ska jag väl kunna hitta på. Åker ju inte till pappa förs vid 6 nångång.

Just ja, jag skulle ju göra läxa, bäst att börja nu.
Puss

 

innan regnet och åskan kom var vädret någorluna igår. Vi var ute och tog en massa kort
Elvira bara förstör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0