Första doppet idag ! :D

Nejnejnej, det vart inge marknad.
Pappa skulle hämta oss, men det tog så lång tid innan cattis kom, så jag var snäll och lät pappa åka på a-lagsmatch istället.
Jag och cattis fick roa oss på något annat vis, så vi gick ner till älven och tåg årets första dopp! Riktigt kallt i vattnet, men sen kom man upp på land och solen gassade på så man vart torr direkt. Asså vilket väder de varit!!! Jag har ju till och med blivit solbränd, och ja, det blir jag inte i första taget ... Jag älskar det, det kan inte bli bättre. Hoppas verkligen på samma väder i morgon. Fast det känns inte så lockande att dra på sig fotbollströjan och benskydd och strumor, men jaja, härligt ändå :D

Har ju match mot Rättvik i morgon, så önska oss lycka till vett ja :D

Ikväll ska jag se på robinsonfinalen, hoppas Elinor vinner. har sett ett program, men ändå så vet jag att hon förtjänar att vinna !
Ojoj, jag kom på att jag fick lov att skicka nått arbete till marit, och det är jag inte ens klar med, så de är nog bäst att jag gör det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0