En dag kvar till vårshow...

Börjar med att säga grattis till mig själv på namnsdagen i efterskott. Igår var det den 26 och det var vilhelmina :)

Vart inge blogg igår pga av att de var fotbollsträning och jag hann inte hem emellan skolan och den, sen när jag kom hem på kvällen, så var jag så trött att jag inte hann mer än in och ut ur duschen innan jag somnade. Jaja, så kan det vara.
idag hade vi iallfall repetition till vårshowen som äger rum i morgon. Men det var inte många timmar vi fick lov att vara där, gick mycket fortare än vad nån hade trott. iallfall så ska då jag öva lite repliker ikväll och skriva nya talkort, en är jag redo inför i morgon. Hoppas verkligen det går bra och det tror jag också, men ni kan ju ändå ge oss ett lycka till! :D

Jag har inte så hemsk mycket att skriva, känns som att bloggen blir hemsk tråkig när jag bara skriver om vardagen liksom, men så fort jag kommer på något att skriva så lovar jag att göra det. Men som sagt, det får bli en annan dag.

Jag borde väl återkomma ikväll, så jag lovar väl det då :) 

Puss

Kommentarer
Postat av: amandaN

lycka till! :D

2009-05-27 @ 18:23:56
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0