Detta suger

Vi förlora med 1-3.
Jag gjorde INTE självmål.
Sista målet skulle vart bortdömt
Jag ska springa minst 3 gånger nästa vecka, min kondition suger....

ja det var väl dom viktigaste punkterna om matchen. fan är väl en bra sammanfattning.

Nu glömmer vi den matchen och set frammåt istället. Näsa match är mot malung på hemmaplan och vi får tagga oss till den istället. Och då hoppas vi att amanda får vara med också, hoppas hon hinner bli inskriven, hon var allt bra sugen på att spela idag.

jahapp, hade tänkt göra klar min lägenhet till hemkunskapen idag, så det är bäst jag sätter mig med den nu.

Godnatt, ifall jag inte kommer med uppdatering


Kommentarer
Postat av: malin

jag följer gärna med dig ut och springer nån dag =)

2009-05-18 @ 21:04:31
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0