Det blirdå aldrig bra väder ... :(

Det åskar, jag borde egentligen inte sitta här då... Men jag har inget att göra tills träningen, eller ok, det har jag också, men jag vill helt enkelt inte.
Ska ju på träning idag, får se om det går bra med fotbollsskona, om det gör ont så skiter jag i det, då blir det bara värre. Men jag tror nog att det ska gå bra :)

Usch vilket äckligt väder det är ute, man vill inte alls gå ut, kvaft och mulet och kallt och varmt, allt på samma gång, och ja, det går faktiskt har jag insett nu.
Just ja, vi hade nationella prov i matte idag igen. Gick ju lite bättre än vad jag hade trott, men ändå kanske inte superbra. Vi får se när jag får tillbaks det, måste verkligen få ihop en massa poäng på den här delen ....  

Hoppas våra planer till helgen håller också, ska försöka få med oss amanda, för utan henne blir det inte samma sak. jag mickis tänkte iallfall ha en till film och pizzakväll, den förra blev ju riktigt rolig kan man säga :p haha Så ja, hoppas amana kan va med så de blir samma sak igen :) förresten, nån som har ett förslag på en skräckfilm? V lär hyra en, för det räcker ju inte med "the grudge" !

Nu ska jag kola lite mera efter klännigar, men som sagt ska jag inte beställa en, men kan vara bra att veta vart man kan hitta en...

VI hörs efter träningen, eller kanske före om jag kommer på något som måste vara med. 

         

jag vill ha sommarväder, för då lever jag upp till mitt stjärntecken, alltså kräfta *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0