Dålig på att blogga på sista tiden ....

Men herre jösses va dålig jag har varit på att blogga den här veckan, har minsann inte blivit många inlägg. Vad de beror på är antagligen att idag var sista dagen för att lämna in saker som ska rättas innan betygen sätts, onsdags var det vårshowsträning, och i torsdags var de 3 st föreställningar. Alltså fullt upp! Men nu är de över, inge mer läxor och prov och grejer, vårshowen behöver vi inte tänka på mer, och ja, idag har jag även köpt kläder till skolavslutningen. Tyvärr så hittade jag inte nån klänning jag ville ha, utan istället så blir det en jättesöt kjol, vitt linne och svart liten kofta. Jag tycker egentligen inte att svart passar till skolavslutningen, men om jag inte hittar en annan kofta så blir det den :) Sen ska jag köpa ett par skor här i vansbro också. Hoppas det finns några fina, har ju inte kollat nånting typ.

Iallafall, vårshowen gick suveränt! Alla var jätteduktiga, och den gjorde stor succe, så det var roligt. Jag var så nervös att jag trodde jag skulle dö, men de gick bra bara man kom ut på scen. Nu är det ju iallfall över och jag behöver inte oroa mig mer över det här.

Näst vecka är de bara skoj i skolan.
måndag: fotbollsturnering
tisdag: flygets dag vid flygfältet
onsdag: friendsdag
torsdag: gå en massa mil runt nån sjö
fredag: halvdag i skolan!
Så ja, man får väl nästan säga att det är sommarlov ? :P

Imorgon åker jag ner till vanåvallen och kollar på fotboll. VAIK-D-J. Hejja vansbro!
Drar på marknad efter med Pattis, sen hem och ladda inför match på söndag.

Åhj, vilket rörigt inlägg, men jag publicerar det väl ändå, ska skriva mer nästa vecka + helgen :) !

Puss

Kommentarer
Postat av: malin

blev vi inte hel lediga på fredan ? :p

2009-05-31 @ 10:20:47
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0