ännu en fotbollsrubrik!

Pappa tvinga upp mig 9, så ja, jag ar varit vaken ett bra tag...
Trött som jag var tog jag mig upp och åkte med till vanåvallen. Elvira skulle vara med och spela för första gången sen hon gipsa benet, och jag skulle självklart få lov att följa och vara barnvakt till Frejsan. De gick bra för dom. Jag hann inte se särskilt mycket fotboll eftersom lillungen bara gnäller, hon var väl trött förstår jag. Iallfall vann dom med 3-1 och Elvira passa till två och gjorde ett, så ja, de var ju en bra första match :)

Snart åker vi väl till vansbro igen gissar jag. Ska handla mat och åka till farmor och fixa kjolen, om vi har tid. Ikväll ska jag ÄNTLIGEN få räksmörgås ;p haha

Ja vad säger man när man inte har mer att komma med, hejdå?

puss

äppelbo vs dala-järna
Världens bästa äppelboare möter dala-järna på en träningscup


Har jag lust att bada i älven? :s njaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0