Våffeldagen

våffeldagen och lilla freja

våffeldagen betyder våfflor med jordgubbar och grädde. Fast jordgubbarna var sura så de vart vanlig sylt efter en våffla ändå.
Så sur som jag var på Ulla idag har jag nog inte varit förut. Hon är för gammalmodig för att vara lärare i dessa dagar. När man inte klarar ett prov brukar man ju vanligtvis få göra ett omprov eller kanske ta det muntligt om det inte är så mycket poäng som saknas. Men heter man Ulla så ska de göras som en hemtenta istället. Det var liksom bara 3 poäng jag behövde, kund ejag inte bara ha fått svara på frågorna muntligt då? Iallfall så var det antagligen sista dagen för inlämning idag, men kunde hon inte ha påminnt oss förra lektionen då da? För hon hade antagligen sagt det för 3 veckor sen. Så nu fick jag IG i det också. Känns verkligen superbra...
Visst borde jag ha tagit ansvar och gjort den där inlämningen direkt, men nu gjorde jag inte det så. Jag får väl på sätt och vis skylla mig själv.
Idag gjorde vi allafall nationella. Jag tyckte det gick bra just när jag satt där, men när vi fick gå så vart jag jätteosäker, men vi får hoppas att det var den första känslan som stämmer. Fick skriva en uppsats om något val typ, så för mig vart det om gymnasievalet. Men jag är inte så bra på att skriva på engelska, med gramatik och sånt.

Är de nått bra på tv:n i kväll? Det vore ju bra om det inte var det, för då skulle man kunna göra lite kemi, det vore ju bra om jag blev klar med hemtentan iallfall.

Sen är det såhär att jag tänkte åka till Falun på torsdag också och ge Less than four lite stöd. Dom behövde visst det, eftersom det är publikröstning. Så kom igen allihopa, nu åker vi dit och ger dom vårt stöd!
Jag måste bara fixa sällskap först....

Nej nu vart det ett ganska långt inlägg ändå, det trodde jag inte.

kram J

Kommentarer
Postat av: amandaN :)

fin blogg :)

2009-03-25 @ 20:25:35
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: amandaN

i don´t like Ulla eather :S

2009-03-25 @ 20:27:05
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: josse

No one like´s Ulla :s

tack förresten :) men jag vet inte hur jag ska få menyn där uppe igen :/

2009-03-25 @ 20:40:08
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0