Smällare i mars?

Nu sitter jag nere i köket, precis hemkommen från en snabb promenad runt byn. Det är allt riktigt skönt, när man väl kommer ut. Jag velar alltid i typ 7 år innan jag tiillslut följer med mamma ut. För de känns typ som om de ska bli så himla kallt och att man inte ska orka för man har så "himla ont där och där" . Men när man tillslut följer med så är det ju så skönt. Huvudverken som har setat i sen efter träningen försvann efter en tablett och promenad, så tänker man på hur skönt de har varit alla andra gånger så orkar man nästa också.

När vi kom till hängbron så stog de två "vuxna" killar där och sköt smällare. Jag vet ju vilka dom är, och jag kan säga att jag nog alltid har varit rädd för dom. Dom är typ 25 år och står där och skjuter smällare när de går förbi småbarn, och hundar och allt möjligt. Och när vi var på väg att gå förbi så tände dom på en smällare, och mamma fråga om de var lugnt att gå förbi, alltså så man inte skulle få en smällare i röven, då skulle man ju få en jävla fart. Och då sa han; jajjemen, helt lugnt och skratta, och precis då smällde den och de typ kom massa gnistor eller vad man ska kalla det åt alla håll. Mamma vart så jävla förbannad så hon typ skällde ut dom och sa att dom var sjuka i huvudet, man kan inte smälla en sån där precis när det kommer förbi två människor med hund och vagn typ. Dom verkade bli ganska rädda för henne för dom gick iväg en bit innan dom smällde igen.
Förresten, man får väl inte smälla smällare när som helst? Och det på grund av HUNDAR med mer kan bli rädda. Så smäller dom där idioterna av en precis när de går förbi en hund. Åhh så jävla sjuka i huvudet.

Idag blir de melodifestivalen. jag tycker det är grymt dåligt iår, men det känns ändå som om man bode kolla. Så jag ska ligga i soffan och tycka lite halvt synd om mig själv som har träningsverk. Vi gjorde väl typ inget som var så hemskt jobbigt, men ändå har jag träningsverk så jag knappt kan stå på bena. Lite jobbigt, men det är skönt att tänka att man blir starkare efteråt.
Sen tänkte jag lägga mig lite tidigt så jag hinner upp till hugos match i mon. Det är sista matchen så då lär jag väl kolla. Jag tror jag skrev det i förra inlägget, men strunt samma.

Nej, nu ska jag nog ta och leka lite med lillasyster som bara kryper omkring på golvet och letar efter någon att leka med.

kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0