Kortis

Nu är jag äntligen hemma efter en lång och plågsam torsdag. Det är nästan bara dryga lektioner, alla utom Hemkunskapen. Orkar inte prata om skolan faktiskt, finns ingen ljust med den nu....

Kom hem från träningen föör nån timme sen, och fyfan vilken träningsverk! Ingen lindrig bana Emma hitta på heller. Har ungefär 20 blåsor på händerna, så jag kan knappt ta i nånting ju. Men de var kul ändå, Amanda är ju äntligen med igen :D

Japp, i mon är det fredag vilket innebär Falun och rockkarusellen. Askul blir de! Men min älskade lilla Malin, om på riktigt , de var typ flera år sen jag gjorde nånting själv med henne. Så äntligen.

Sen blir det lördag, och då bär det av till borlänge på musikdirekt också. Heja fram alla kända band. Hoppas ju mest på Less than four. Men I´m so me är asbra dom med !

Nu vill jag sova. Så vi hörs i morgon

kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0