I´m going blond.. Igen

Halloj. Piggare än vanligt vid den här tiden, sitter jag nu och käkar en banan och sjunger lite för freja. Ska snart ner på byn med mamma och systrarna och köpa hårfär både till mamma och mig. Så senare idag blir jag blond igen.  Träningen stog jag över också. Kände att träningsverken nog skulle få gå över lite. Plus att det inte är nå folk där typ när det är handbollsmatch också. Så det fick bli en stå över idag. Men på torsdag kör jag självklart på som vanligt :) Och jag har fått mina linser då också, så det kan ju vara skönt att se nånting.
Hur det blir med Cattis ikväll vet jag inte. Mamma är vrång och tjurskallig och säger att hon inte hittar dit, och att fråga mig är ingen idé, för jag har världens sämsta lokalsinne. Hoppas att pappa kan skjutsa mig, för annars vette sjutton hur jag ska göra. Jag vill inte sitta hemma.

Nu ska vi iallfall gå ner på byn som sagt. Men det kommer ett inlägg senare. Kanske bilder på både mammas och mitt hår.

kram Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0