Prinsesstårta, eller vad vet jag?

Godkväll, jag vet klockan är nästan lite för mycket, men jag känner att jag måste skriva. Det var så länge sen. Plus att det nog har hänt lite saker.


För det första, det är den 19 mars vilket betyder att lilla Josefine har namnsdag. Grattis till mig och alla andra som heter Josefine och Josefina. För ja, det är ju egentligen Josefina som har namnsdag, men vi som har e eller slutar med n har ju ignen namnsdag så det får bli den 19.
Vi bakade iallfall tårta på hemkunskapen, så det vart ju liksom som en namnsdagstårta bestämte vi i våran grupp.

Och sen är det så här, som ni säkert har hört från mig några gånger, så är jag ju inne på typ, 3 månaden? på mina sista linser, och tront ni på fan att en av dom hade gått sönder i morse? Jodu, så pappa fick ringa Borlänge med en gång och försöka få en tid så tidigt som möjligt. Trodde man kanske kunde få idag eller i morgon, men nej, jag får klara mig helgen ut. Fick en tid på måndag eftermiddag.
Bandyturnering i morgon för 9orna. Hur ska det gå då? Jag som knappt såg fotbollen på träningen idag, hur ska jag då kunna se en bandyboll. Haha ja vi får se hur det går.

Och sen på tal om fotbollen, (jag känner hur jag bara skriver ihop allting, men nu får det bli så) efter den hade vi ett litet föräldramöte om cuper och nya träningoveraller och lite sånt. Vet inte riktigt hur det blev, men det blev säkert bra.
Men jag vet inte riktigt hur det blir med spelandet för min del. Mitt knä är ju inte som det ska. Jag hoppas verkligen inte att jag ska behöva stå över. Det är klart, jag skulle verkligen behöva ett litet brejk, innan jag bara tuppar av av läxor och träning som står mig ändå upp till örona. Men slutar jag träna så kommer jag ju att må ännu sämre. Dålig kondition är ju verkligen ingenting jag vill ha, plus att om jag inte tränar så kommer jag ju antagligen inte få vara med att spela så mycket matcher. Så nej, det är INTE ett alternativ.
Usch vad jag ska behöva dras med alla dessa problem. Tror även att jag har astma. MYSIGT! Nej,,,

Jaja, klockan slog precis 23:00 så det är dagt att sova. Håll tummarna för oss i bandyn i mon. Hoppas verkligen att det går bra !

Dålig rubrik I know, men jag visste inte vad jag skulle hitta på idag, så de fick bli som de blev.

kramar josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0