Slarvigt

goddag, goddag, nu sitter jag hemma vid mamma i den nya soffan med en värmekudde på magen. Ni fattar säkert varför. Pappa väckte mig vid 11 ungefär i morse tror jag. Jag fatta aldrig varför så jag struntade i det och somnade om. Men han gav ju inte direkt upp. halv 1 kom han igen och sa att jag var tvungen och gå upp för dom skulle på hockey och jag fick lov att pallra mig upp och äta frukost och packa.
Att komma till mamma var väl inte så positift, hon är hur sur som helst. Man får typ inte säga emot nånting. Men jag är så lättirirriterad just nu, så jag är väl inte mycket bättre själv.

Just nu känner jag mig inte alls duktig. Jag skulle skriva so hela dagen idag, och kanske lite fysik tänkte jag. men tror ni jag har gjort det eller? Nej såklart inte. Jag får väl skylla på mensverk, men nej, de går inte. Ursh på mig. Så här får man inte göra.

Ska se One tree hill nu, sen gossip girls, vi får se, hoppas de kommer ett inlägg till, eller kanske inte, borde använda tiden till läxa. Äsch.

kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0