Acrobatik är icke nått för mig o Cattis

God eftermiddag allihop.
Vill ni veta en sak? så mycket som jag har skrattat idag på gympan, så mycket har jag nog aldrig skrattat i hela mitt liv. Vi var bara 6 personer på gympan, eftersom resten var på hjärt- och lungräddning eller sjuka. Anna(gympalärarn) kom innan och sa att vi skulle hålla på med acrobatik. Det lät inte så himla lockande först eftersom mickis typ har tacklat omkull både mig och ida så jag hur jävla ont som helt i knävecket. Men seriöst, de var hur jävla kul som helst. Vi skulle göra en sån där parkullebytta. Det gick åt hellvete för mig och cattis först kan jag säga, haha Men jag tog tillslut mod till mig och slängde mig över och då gjorde hon också de, så de vart riktigt snyggt tillslut. Plus att David fick oss på film just då också, så de var ju riktigt kul haha.  Och sen hjula vi och stog på huvudet. Ja de var riktigt roligt, men mest för att vi bara var 6 stycken tror jag. och för att vissa personer inte var där och förstörde allt ;) haha nej, så får man inte säga. (btw, såg ni att jag för första gången på den här bloggen gjorde en smilegubbe nyss, helt otroligt, jag som annars missbrukar dom totalt)

Som ni kanske vet är det ju fredag idag, och det innebär helg. Denna helg hoppas jag att det ska bli mycket gjort.
Jag har som vanligt fotbollsträning i mon kl 12:00. Sen bär det anragligen av till järna för att kolla damernas volleybollmatch. Hoppas bara jag hittar in i myrbackas gympasal. Vi får väl se. Efter det, ja, då ska jag nog till Lindesnäs och för första gången i mitt liv ställa mig på en snowboard. Jag anar att det kommer gå spik rakt åt hellvete, men de är värt ett försök, jag har velet prova så länge. 
Förresten har jag inte vart till hunflen en enda gång i vinter, jag har inte ens sett ett par slalom skidor iår, och jag är faktist inte så sugen på att åka heller. I hunflen känner man ju typ alla så där blir man väl utskrattad om man skulle ställa sig på en snowboard också, så de är väl enda anledningen till att man åker till Lindesnäs.

Söndagen ska jag iallfall försöka ägna åt läxa, men jag drar även ner på Hugos sista match för sesongen. Jag har kanske vart på 3 av alla hans matcher i år så jag lär väl ta mig ner på den sista.

Förresten så är vi typ klara med skoltröjorna nu. Det enda som behövs är att skriva i namnet på baksida sen skickar vi in beställningarna på måndag tror jag dom sa. Hoppas vi hinner få allas namn på måndag också, de vore ju tråkigt att inte få vara med.

Nu ska jag nog ta och kolla efter lite kläder igen, de har jag typ gjort hela veckan, jag önskar verkligen jag hade lite pengar...

kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0