SPANIEN !

Dåså, då är jag äntligen hemkommen från både hockeymatch och barnkalas. Lite jobbigt är det allt att bara stå hemma i köket vid moster och Ebba, och bara vänta på att få åka hem.
Matchen gick alldeles utmärkt för VAIKs del. 4-1 mot Björbo. Brorsan lyckades sätta tre stycken av målen, så jag fär väl lov att säga att han är duktig.
Det blev promenad både dit och hem, och vägen dit var det solsken och ganska varmt faktist, visst kom det lite snö, men det var bara "myssnö", som jag skulle kalla det. Men det var annat när man skulle hem. Storm skulle jag nog kalla det, och att gå i motvind resulterade i rinnande mascara OCH foundation. Ja, jag såg inte sådär jättevacker ut.
Under matchen vart det iallfall ganska mycket prat med Sandra. typ, om vem som var snyggast utav Hugo och Zac Efron. Kan ni kanske gissa vem som tyckte vem? hahah (för er som inte kunde så tycker jag SJÄLVKLART Zac) Men även om en massa annat. Jag längtar efter sommaren och fotboll HUR MYCKET SOM HELST nu.

mums på han

Amanda med familj dom lyllosarna, visst åker dom till Spanien i natt. Klockan 02:00 drar dom till Arlanda, och tar flyget till Fertuventuna (stavas?)
Förstår ni allvarligt talat hur mycket jag kommer att sakna henne? Amanda är som för er som inte vet det min kusin, men ska jag vara ärlig är vi som syskon. Jag kan prata med henne om exakt allt. Och som alla på fotbollsträningarna vet så retas vi ju jämt med varandra också. Jag kommer sakna henne så... åhj....  Ja, jag är ju ganska avundsjuk också. Men det borde typ alla vara.

Jag har hittat min kamera också. Så nu kan jag ta lite bättre bilder. Men nu ska jag titta på Zoey 101 eller vad de heter.

kram josefine

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahha jahadu :D Juho är lätt snyggast vettu ;)<3

2009-03-25 @ 20:14:04
Postat av: josse

jo visst visst, Zac slår han med jästlängder :P

2009-03-25 @ 20:53:22
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0