Helt ovettigt inlägg

ÄNTLIGEN HAR JAG ÄTIT BEN & JERRYS :D haha ni förstår inte hur länge jag har velat de, bara burkarna ser ju så grymt goda ut .... :p

Är helt ensam hemma, sen glömde jag elda så nu har de slocknat där och jag kan ju inte göra eld...
Spela gittar gick inte vägen, för den är mer ostämd än jadu, mest ostämd helt enkelt. Varför kan inte jag stämma den för? :(  Kanske för att jag är alldeles för omusikalisk ...

Ikväll ska jag se på tonårsliv igen. Tyckte ju inte de var så bra, men det får bli det ändå. Fast pappa och Hugo kommer säkert och säger dom ska se hockey eller fotboll eller nåtning.

Just ja, alltså, så mycket som jag skratta idag, ja det har jag nog inte gjort på jävligt länge. Nog för att det egentligen inte var nånting att skratta åt eftersom jag var sur, men det gick liksom inte att sluta. Men på gympan så fick jag ge mig. Körde styrketräning och nå bollgrej, de var faktiskt kul.

nej men gud, jag har verkligen inget vettigt att komma med idag, jag kanske kan tänka klarar i morgon :) ar en dusch nu.

kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0